Open brief: ‘Gemeenteraad Verkiezingen-Censuur’ :‘PvdA-Bejaarde Vod-Het Parool’ discrimineert Stem van de Straat.

(van onze Stem van de partij redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Gemeenteraad Verkiezingen (Video)Stem van de Straat & Ouderen totaal geboycot door MSM en ‘PvdA-bolwerk-De Balie’ van PvdA-Octopus Rottenburg’ (Video).
Wij hebben het ‘PvdA bejaarde Vod-Het Parool’ verzocht ons te laten weten waarom wij niet uitgenodigd zijn voor hun ‘Nep en Fop-Gemeenteverkiezing ’s-debatten’-Amsterdam ‘. Lees hierna de Drogreden en ‘Leugen-antwoord’ van ‘Nep en Fop journalist Michel Couzy‘van het ‘Moordenaars-blad-Parool‘: “Geachte heer Brown,Voor het debat hebben we moeten kiezen. We hebben gekozen voor partijen die, op grond van opiniepeilingen, kans maken op een zetel in de raad.
gr Michiel Couzy”
Wij protesteren met klem tegen uw drogreden en kennelijke leugens dat wij niet worden gevraagd voor de debatten en achten dat een vorm van Discriminatie jegens ons. Uw verwijst naar opiniepeilingen als uw criteria dat alleen partijtjes worden gevraagd die volgens een opiniepeiling een zetel halen. Maar naar welke opiniepeiling verwijst u dan? Er is er tot nu maar één geweest en dat is die van de rechtens veroordeelde grove Smaad en Laster pleger Maurice de Hond (Video). En die is n.b. gepubliceerd nadat uw lijst van gasten al was samengesteld. Maar los daarvan heeft de ervaring geleerd dat de’ Gevestigde Orde opiniepeilers’ er vaak ,al dan niet opzettelijk faliekant naast zitten altijd ‘toevallig’ ten voordelen van de corrupte Gevestigde Orde partijtjes. Dus daar baseert u dus kennelijk uw gastenlijst op. Bovendien staat het CDA amper op 1 zetel en hebben BIJ1 van ‘Zwarte Pieten Deskundige Sylvana Simons (Video) en ‘Uber-Forum’ van ‘Big Mac  Bek Nanninga’ (Video) net zo veel zetels als ons namelijk 0. Wij achten uw reden derhalve een drogreden en een vorm van partijdigheid, censuur en discriminatie van de Laagste Klasse van uw zijde. Door ons uit te sluiten van het Debat ontzegt u 30% van de Laagste Klasse (Video) (de niet stemmers en niet uw krant lezen en niet meedoen aan de Gevestigde Orde opiniepijlers) in Amsterdam de toegang ontzegt tot het publieke debat arena’. Bovendien staan wij op tien zetels bij het Opiniepanel van de Stem van de Straat partij (Video) en die is niet veroordeeld door de Rechter voor grove Smaad en Laster (Liegen) zoals uw kennelijke Opiniepeiler de veroordeelde Leugenaar Maurice de Hond.

Komt allen naar het Partijcongres: “Stop de Straf de Armen Maatschappij” (Video) van de Stem van de Straat Partij (Video) 28 januari 2018.